W grze (oczywiście na chwilę obecną) mamy zwierzaki, boskie istoty, smoki, duchy, darumy, potwory oraz alebrije i w każdym z tych gatunków jest mniej lub więcej towarzyszy. Cenowo też różnie bywa, ponieważ najtańsze możemy znaleźć za 10 kuponów, a najdroższe to już kwestia sprzedającego, ale za najcenniejsze wychodzi nawet kilka tysięcy kuponów.
POTWORY
Są to "pozostałości" po wydarzeniu z zeszłego roku, gdzie w warsztacie można było zrobić potworka i po pewnym czasie wystawione dzieła na konkurs podlegały głosowaniu. Pomysł ciekawy, weszły nowe towarzysze i można było uzupełniać swoją kolekcję. Potworów mamy 28 i każdy z nich daje bonus +13 do galopu, a więc idealnie się nada dla np. anglików czy walijców.
BOSKIE ISTOTY
Boskich istot jest 15 i wśród nich wyróżniamy smoki, duchy, Feniksa, Shikę, Gryfa, Namazu, Kyubiko oraz Skoll i Hati, Ow. Sprawa z bonusami do UM wygląda tu już inaczej, więc już je przedstawiam:
- duchy +18 do ujeżdżenia
- smoki (czerwony, niebieski, fioletowy, zielony) +16 do ujeżdżenia
- Ow +15 do wytrzymałości
- Gryf +14 do ujeżdżenia
- Feniks +12 do ujeżdżenia
- Smok Aksolotl +10 do wytrzymałości
- Skoll i Hati +10 do prędkości
- Namazu +10 do skoków
- Kyubiko +9 do kłusa
- Shika +8 do kłusa
ALEBRIJE
Mogą być głównie kojarzone z Broszką Catriny, ponieważ jeśli damy ten przedmiot koniowi, otrzyma on losową maść spośród czterech dostępnych + losowego towarzysza. Dodatkowo dają je w niektórych wydarzeniach do wygrania. Alebrije są kolorowe, mamy ich 21, więc trochę do skompletowania jest.
- bonus do wytrzymałości: Ajolota, Ajolote (+2) i Alebrijow (+6)
- bonus do prędkości: Muercielaga, Muercielago (+2) i Jaguar (+6)
- bonus do ujeżdżenia: Armadilla, Armadillo (+2) i Delfin (+6)
- bonus do galopu: Geca, Geco (+2) i Iguana, Iguano (+6)
- bonus do kłusa: Puercoespin, Puercoespina (+2) i Mapacha, Mapache (+4)
- bonus do skoków: Cardenal, Cardenala (+2) i Mantarraya, Mantarrayo (+4)
ZWIERZĘTA
Takie najbardziej podstawowe, obecnie mamy ich 31, a najwięcej z nich daje bonus do ujeżdżania.
- bonus do wytrzymałości: Grizzly (+3), Akita Inu (+11)
- bonus do prędkości: Struś (+3), Ara (+5)
- bonus do ujeżdżenia: Kura (+1), Koza (+2), Wiewiórka (+2), Królik (+3), Żyrafa (+3), Motyl (+3), Weta (+3), Jaskółka (+5), Wielbłąd (+6), Małpa (+6), Orka (+6), Owca (+8), Kangur (+8), Kot (+9), Niedźwiedź (+9), Biedronka (+9), Zebra (+10), Pingwin (+10), Żółw (+10), Lama (+10), Żaba (+12), Sowa (+13), Pszczoła (+15), Pies (+15)
- bonus do galopu: -----
- bonus do kłusa: Panda (+8), Jeż (+10)
- bonus do skoków: Makak japoński (+12)
DARUMY
Chciałam nawet zrobić post, gdzie je oceniam, bo niektóre mi się podobają, ale musiałabym wykombinować sklejkę. W każdym razie jest ich 23.
To na tyle. Na pewno będą się pojawiały nowe towarzysze, więc osobom, które je kolekcjonują, można życzyć cierpliwości i udanych łowów. Zakładam że w końcu pojawi się zwierzak, który daje bonus do galopu, bo na chwilę obecną żadnego takiego nie ma jak widzicie. Na koniec jeszcze kilka słów o sensie zbierania towarzyszy - przydają się one oczywiście do trofeów, które można kompletować i zbierać punkty do rankingu oraz dla koni, by otrzymały bonus. Wspominałam już o tym w innym wpisie, ale przypomnę tylko, że dobrze jest dać towarzysza koniowi, którego robimy na rozety/GP, ponieważ każda UM i bonus dają większą szansę na wygraną z innymi końmi.
- bonus do wytrzymałości: Neko (+2), Tora (+3), Nekomata (+4), Komainu (+6), Ryu (+8)
- bonus do prędkości: Shiba Inu (+2), Itachi (+3), Banken (+4), Kamaitachi (+6), Tsuchinoko (+8)
- bonus do ujeżdżenia: -----
- bonus do galopu: Kojika (+2), Tsuru (+3), Ezoshika (+4), Tengu (+6), Sown Goku (+10)
- bonus do kłusa: Kitsune (+2), Koi (+3), Kyuubi no kitsune (+4), Kingyo (+6)
- bonus do skoków: Kaeru (+2), Okami (+3), Kaeru no Senshi (+4), Okuri Inu (+6)
To na tyle. Na pewno będą się pojawiały nowe towarzysze, więc osobom, które je kolekcjonują, można życzyć cierpliwości i udanych łowów. Zakładam że w końcu pojawi się zwierzak, który daje bonus do galopu, bo na chwilę obecną żadnego takiego nie ma jak widzicie. Na koniec jeszcze kilka słów o sensie zbierania towarzyszy - przydają się one oczywiście do trofeów, które można kompletować i zbierać punkty do rankingu oraz dla koni, by otrzymały bonus. Wspominałam już o tym w innym wpisie, ale przypomnę tylko, że dobrze jest dać towarzysza koniowi, którego robimy na rozety/GP, ponieważ każda UM i bonus dają większą szansę na wygraną z innymi końmi.
~Wolf Girl~
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz