29 sierpnia 2020

Trening skilla

    Na początek trzeba wiedzieć czym jest skill. Skill to wałach posiadający wszelkie bonusy, gotowy do wygrywania rozet oraz zajmowania wysokich miejsc na GP i który ma wyciągnięte na maksa UM. Można takiego konia kupić na sprzedażach bezpośrednich lub od jakiegoś członka topowej drużyny. Dodam tylko, że warto zwracać uwagę na rozkład umiejętności kupowanego przez nas konia, ponieważ widziałam angliki z lepszą prędkością niż galopem oraz nokoty z lepszymi skokami niż kłusem. To czy chcemy zająć się skillem na klasyk/western to indywidualna sprawa, chociaż przynajmniej na chwilę obecną ja preferuję western.

    Wzór na obliczanie końcowych UM
PG + UM wrodzone + UM z zabaw + UM z lekcji (60 equus za lekcję = 138,5 UM) + 40 UM z Zestawu Chmurek

    Żeby nie zajmować się przez całą stronę bonusami, zerknijcie po prostu na Czarny Rynek jakie przedmioty są dostępne i oczywiście pamiętajcie również o tym, że bonusy możemy otrzymać np. od Falabelli czy dzięki lekcjom w OJ.

***

Trening skilla, czyli krok po kroku
1. Podajemy koniowi Objęcia Morfeusza, Kamień Filozoficzny + jeśli chcemy to Klepsydrę Kronosa i Piętę Achillesa. Zamiast tego możemy użyć też po prostu Zestawu Nyks
2. W wieku 1 roku i 6 miesięcy dajemy przedmiot z kategorii dostosowanie. Ja preferuję Krew Meduzy + Złote Jabłko. Możemy również dać Promień Heliosa, który pozwoli na utrzymanie morali na poziomie 100% oraz Lirę Apolla dla ładnego wyglądu imienia
3. Do 1 roku i 10 miesięcy wykonujemy jedynie przejażdżki, przy czym należy pamiętać, że wszelkie czynności dające UM wykonujemy jedynie wtedy, gdy koń ma 100% zdrowia (no chyba że jesteście VIPami z dodatkiem "Usuń karę do umiejętności, gdy zdrowie konia jest poniżej 100%")
4. W wieku 2 lat dajemy Wodę Młodości i od tego momentu po każdym postarzeniu wykonujemy z koniem lekcję! No i oczywiście nie zapominajmy o treningach czy przejażdżkach
5. W wieku 3 lat będziemy mogli wybrać specjalizację, a co za tym idzie, ekwipunek. Na tym etapie bardzo dobrze sprawdzi się Zestaw Posejdona
6. W wieku 5 lat mamy dostęp do plaży. Przenosimy z umiejętności najgorszej do najlepszej (np. u Tennessee będzie to galop ---> kłus). Nigdy nie odejmujemy z trzech czołowych UM!
7. Jeśli nie wbijaliśmy wcześniej zawodów, można zapisywać konia, skoro posiada wszelkie chciane przez nas bonusy. A jeżeli nie daliście mu wszystkich bonusów to teraz jest na to czas, oczywiście nie zapomnijmy o towarzyszu. Możecie dać Zestaw Bonusowy lub poszczególne przedmioty osobno. Jeśli posiadacie hacele lub kupiliście je od VIPa, dodajcie je tylko uważajcie na moment, w którym wyposażacie konia w ten przedmiot - hacele dają bonus do o b e c n i e najlepszej UM konia, także jeśli np. Tennessee ma najlepszą wytrzymałość, poczekajcie aż nadrobicie umiejętności z kłusa
8. Teraz wystarczy tylko postarzać konia (oczywiście nadal zawsze robimy z nim lekcje!) i dać chmurki, jeśli mamy ochotę. Ja polecam je dać między 15. a 25. rokiem życia.
9. W wieku 25 lat powinniśmy wykonać ostatnią lekcję dającą umiejętności.

***

    No i nasz skill jest gotowy. Oczywiście jest to skrócony proces, ale starałam się opisywać to jak najprościej, bo jak ja za pierwszym razem się za to zabierałam z poradnikiem to dużo miałam czytania, także układałam sobie przy kolejnych skróty myślowe. Jeśli macie jakieś uwagi albo skróciłam coś za bardzo - napiszcie w komentarzu, dodam co potrzebne.

~Wolf Girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz